
سلام دوستان نظر ندادین اشکال نداره ولی بدید بهتر هسته من بزور نمیگویم نظر بدید ولی دل خواه هسته لطفا همه نوشته هایم را متالعه کنید چون از ته دم نوشته ام اگه نوشته ای رمز داره نظر بیزارید که رم این نوشته چیه دوستتون دارم زیاد اندازه ی یک دنیا بازم بیاید تو وبلاگ فرشته ها دوستای ناز +xa0نوشته شده در xa0چهارشنبه سی و یکم شهریور ۱۳۹۵ساعتxa011:11  توسطxa0نرگسxa0 |xa0 &...
ادامه مطلب
سلام دوستان نظر ندادین اشکال نداره ولی بدید بهتر هسته من بزور نمیگویم نظر بدید ولی دل خواه هسته لطفا همه نوشته هایم را متالعه کنید چون از ته دم نوشته ام اگه نوشته ای رمز داره نظر بیزارید که رم این نوشته چیه دوستتون دارم زیاد اندازه ی یک دنیا بازم بیاید تو وبلاگ فرشته ها دوستای ناز ...
ادامه مطلب