سه روز مانده بود به مهر بسیار ناراحت بودم چون اول مهر پنج شنبست و مجبور بودیم سه مهر بریم برای همون که من روز شماری می کردم تا الان سه روز مانده




خسته شدم مهر زود باش بیا

فرشته ها...
ما را در سایت فرشته ها دنبال میکنید
برچسب: تابستونم تموم شد,دنبال تابستونم, نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 9:42